THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday 18 July 2011

cam poyo tapi aku ase xsalah...
when u already feel like he's the one but still u cant have him...
i never fell for a boy like this...
dye milik orang lain..
even i know were not meant to be together but i still waiting if there is still any chance for me to be with u...
its been a year now...
u always calm me when i miss my late mother...
aku blaja masak... cuba jd perempuan terbaik yang aku boleh jadi...
world cup... raya... jam... mcam2 lg kenangan aku dengan kau..
till the day that girl ask me to leave u... u broke my heart so much... to deep..
tapi aku xboleh lupakan kau semudah tu...
sampai skarang aku still nerves lau jumpe kau...
ase something dalam hati...
kau sruh aku tunggu kau... u said u love me more than her...
tapi sampai bila aku terpaksa pujuk hati sendiri...
hope that you'll come for me and only me...
aku tau aku xsecantik, semanis dia...
mungkin kalau aku undur diri... itu yang terbaik bagi kami...
mungkin aku akan tunggu kau sampai aku tau sape yang betul2 dalam hati kau...
kalau betul mcam kau cakap... kau sayang aku lbih dr dye...
aku tunggu kau datang pd aku... macam dulu...
dan waktu tu aku harap aku bukan lagi orang ketiga dalam hubungan ni...

0 comments: